Kelioniumanija.lt

Su teciu atskride i Chicaga dziaugemes sutike gimines. Laiko juostos skirtumas buvo septynios valandos! Kadangi buvom labai pavarge iskart griuvom i lova..

Čikaga

Kita ryta visi isejom i miesta. Ejome labai daug net 16 km! Buvom prie kaviniu,mieste, galerijose o kai gryzdavom visa laika budavom namie apie 18.00

Kita ryta dar karta apejom dauntauna atrodo vakar viska isvaiksciojom, bet siandien jis ir vel kaip naujas (vaiksciot reikia is naujo ;) taip chicagoj prabuvom apie savaite. Na visa musu triju savaiciu dienotvarke stai cia:
Amerikos dienos.

15.ilsejomes ir nieko nedarem nes buvom pavarge :)

16.siandien buvom apeja su mociute ir teciu cikagos savivaldybe,apziiurejom cikagos biblioteka ,lipom paziureti afrikietisku plakatu . Matem didziuli stiklini dangoraizi su labai ispudingais liftais ir apacioj buvo labai dg restoranu

17.siandien ismaisem visa daun ton ir ejom vos ne 20 km!!! Visai nepavargom . Ejom tiesiai gatve ir uzsukinejom i parduotuves . Jose buvome isviso 3 h. XDDD tetis domejosi interijerais ir dar vazinejom laivuku uz 2$

19.dienos pradzioje faktiskai apejom visa daun tawn .pirma nuejom i dyp speis Adventure-gilios erdves kosmoso keliones. Ten matavom kiek sveriu menulyje. As sveriau 15 kg,teetis 30.. xDD
Kompiuteriu valdziau robotuka xDD ta pacia diena nuejom i vandens gyvunijos muzieju. Ziurejom filmuka 4Dfilmukas nesamone ,bet efektai tai liuks .zuvytes buvo labai grazios ,dar matem pasirodyma su delfinais ir juru liutu. Matem daug vandens gyviu nuo elektriniu unguriu kur uzsidega lemputes susierzinus unguriui iki "nemo" ffilmuko personazu xDD

20.siandien ejom i field musiejum . Ten buvo tiek daug visko kad net neimanoma nusakyti!!! Ten ir amerikos istorija ir gyvunai,,,...ir zuvytes ... Matem labai daug visko visko :)) ir dinozauru kaulus ir mamutu ,drambliu kaulus :)

21.buvom "cikagos lietuvoje" xDDejom i lietuviska baznycia ,lietuviu mokykloje ir galiausiai nuejom i lietuviu restorana . Gera buvo girdeti lietuviskai kai kuriuos kalbancius zmones ;) ten as suvalgiau bulvinius blynus ir pyrageli . Tetis sake kad turiu antra skrandy ssaldainiams xDD visi buvom sotus..

22.sia diena ejom i restorana"rain forest". PlAukem laivu,pirkom striuke ir batus .

23.ejom i kinu restorana.ten prsikimsom tiek kad sotus buvom dar ir kita diena xDDDdar buvom parduotuvese irtetis nusipirko pirstuotus batus xDDbuvom ir kkompiuteriu parduuotuveje ,,best bajuje"

25.nuo 12.00 iki 17.00 buvom apple salone . Kai praalkom suvalgem hamburgerius xDD vakare klausemes milenium parke dzezo ;((

26.siandien nusipirkom ipad 2!!!!

27.Siandien Ryte ejom i apple salona ir mokinomes .vakare ziurejom baleta.

28.siandien vaziavom i pasaulio lietuviu centra,i indu sventykla ir galiausiai pas mociutes drauge Jadvyga . Ten buvo mazas suniukas Pukis :) labai judrus,energingas ir mylintis seimininkus.

29.siandien mes keturi: as,tete,mociutes drauge ,mociute. Vaziavom i milziniska kolekcioanieriaus muzieju,anksciau ten buvo o namai... Ten yra 19 amziaus gatves,leles,rrubai,karuseles, net tuolete yra visokiu kolekciju xDDD,gyditojo kabinetas,akiu kbnts
...... Zdz ten ziauriai daug visko ir ten ziauriai faina xDDD

30.siandien vaziavom i apple salona . Tetis isdese savo ideja apple zmonems ir jiems patiko ta mintis. Dar. Ejom pasivaiksciot po miesta . Man jau kojos nebelaiko tai gryztam traukiniu... O isalkus esu kaip suva!! Turbut namie valgysim pizza...

31.siandien buvom brookfield zoo . Zoologijos sode ... Cia matem kupranugariu,zirafu,zebru,tigru,liutu,bezdzioniu,vezliu,mesku,zuvu...visko visko!!! O dar matem faina Gyvuna kuris apsimete negyvas.mes su teciu sunerimom.nuejom i parduotuvele kurioje paklausem pardavejos:
-mes matem gyvuna kuriam reikia pagalbos. Pardaveja pradejo juoktis ,kad mus apgavo gyvunas xDDD oo daabr prie siaures vartu sedim ir ....sedim....:pp

1.siandien vel ejom apie down tawn... Kai ejom gatve pamatem graziu darbu galerija. I ejom i vidu . Ten buvo nuostabus tapybos darbai. O veliau suzinojom ,kad ten lietueves darbai!

Na tai cia rasiau kai dar amerikoj buvau is kavute geriau ;) turiu pasakyt ,kad kas nori skrist i amerika butinai nekalbekit su juodaodziais juo labiau jei jis sakys - please one $ (prasau vieno doolerio) manes viena karta paprase toks didelis juodaodis tai taip issigandau kad kuo greiciau pinigine pradejau krapstyt,bet laimei pradejo pusti siaubingas vejas ,tetis pakviete mane ,o kai isgirdo jo balsa pats nubego kuo greiciau :)))

Padėkite mums, sau ir kitiems keliautojams!

Norime suprasti Jūsų kelionių tikslus bei įpročius, kad galėtume parengti ir pateikti Jums kuo aktualesnę ir įdomesnę informaciją keliautojų portale kelioniumanija.lt. Tam prašome atsakyti keletą klausimų.