Kelioniumanija.lt

Dar nuo vaikystės pamenu savaitgalius kada tėveliai mažučius mus į mašiną ir keliauti,taip prasidėjo mano vaikystė senučiukiame žiguliuke ir vis kelionėse,ir nesvarbu,kad tai kelionė į kaimą ar prie upės,ežero,po lankytinas lietuvos vieteles.Oho kiek mes visur esame buvę.Tad ir dabar keliauti man didžiulis malonumas.labai smagu,kad sutikau ir vyrą mėgstantį keliauti,tiesa,jis nebuvę keliavęs,bet sugundyti sekėsi puikiai,užkrėčiau šiuo didžiuliu malonumu.Aišku keliavęs mes daug Lietuvoje,svetur rečiau,bet jeigu keliaujame tai didžiulis malonumas.Užtat lietuvos kampelius jau su mažametėm dukrytėm išmaišę nemažai.Ir keturmetė jau savaitgalį prabudusi klausia kur šiandien važiuosim

Adršpach akmenų miestas

Čekija...Visi taip giria Prahos miestą,visi giria Čekijos gamtą,kad negalėjome atsispirti ir mes išvysti ją savo akimis.O ir atrodo kelionė visai netoli.Tad močiutei ir sesei palikę savo dukrytes susiruošėme kelionei.Pasirinkome autobusinę kelionę taip nesam kartu su vyru niekad keliavę autobusu,tad
nutarėme išbandyti .Vis važiujat pro Lenkiją keitėsi po mažumėlę kraštovaizdis.Lenkijoje labai šlapia,o gamta labai [anaši į mūsiškę,tik obelų obelų labai daug,kas mums įstrigo.

Atvykus į nedidelį miestelį Nachodą apsistojome be galo jaukiame viešbutėlyje,kur vakarienė buvo prie židinio žvakių šviesoje,tad kelionės nuovargio kaip nebūta.Sotūs,laimingi nuėjome miegoti.

Prabudę iškart vykstame į Broumovo regione esantį Adršpach akmenų miestą Likom be galo sužavėti uolomis , siekiančios net 100 metrų aukštį, pavadintos keisčiausiais vardais. „Įsimylėjėliai“ ir „Meras su
žmona“ir kt .Žavėjo nuostabūs kriokliai,tiesa mes du juos matėm .

Vėliau priėjom tokį gražų ežerą,kad atsisėdę ant suolelio gėrėjomės ir tylėjom,tokia nuostabia tyla,tik antys šalia plaukiančios kėlė maloniai ausiai garsus. Ekskursijoje pasitaikė tikrai šauni  komanda,draugiški,susipažinome su keliom šeimom.Labiausiai į akis krito močiutė ,kuriai 79 metai.Tiek
energijos,tiek šypsenos veide,kad taip gėrėjomės visą kelionę.Norėčiau ir aš būti tokia senučiukė su šypsena ir keliauti keliauti keliauti.Tikiuosi,kad išsipildys :)

Ir kaip pasivaikšioję tarp uolų esančiais takeliais,kopę,lipę ir jau kojelės tikrai pavargę,sako čia trumpesnis kelias link išėjimo,o prie ežero dar reikės paėėti.Ir kaip mes su vyru nusprendėme,kad mes norime pamatyti ežerą ir atsisukę pamatėme močiutę,likom nustebinti,nes visa grupė taip ir nužingsniavo trumpesniu keliu.O ežeras tikrai buvo nuostabus,tad labai džiaugėmės,kad nepasirinkome trumpesnio kelio. .Vėliau aplankę dvi nusotabes bažnyčias,patraukėme į Prahą,nekantravau ją pamatyti.

Praha

Tiek gerų gražių pasakojimų buvau girdėjusi,kad laukiau išsižiojusi,kad tik įvažiuosim į Prahą..O kai į ją įvažiavome visiškai įspūdžio nepaliko.priemiestis niekuo nesužavėjo.Kadangi viešbutis buvo ir priemiestyje,taip ir likau to grožio nepamačius.Na galvoju va čia tai bent¡ Sutemus vykom į grojančius fontanus,va tada jau
važiuojant tikrai gėrėjomis sutemusiu miestu.O kai užgrojo muzika ir fontanų šėlsmas,su spalvų keitimu,dar tokio reginio nuostabaus nesu regėjusi.Ir filmo vaizdai matėsi ir spalvų įvairovė ir fontanų dydžiai šiurkšlės keitėsi.Tai penas buvo ir ausims ir akims. Dar ilgai ir vakare ir ryte man akyse regėjosi ir ausys skambėjo to muzikos .Buvo nuostabus vakaras¡

Išaušus rytui patraukėmė į Prahos senamiestį.Didinga,gražu,jauku,pasakiška,daug daug epitetų galiu pasakyti šiam miestui...Labai patiko Prahos panorama nuo Strahovo vienuolyno terasos.Valgėmė skanųjų obuolių štrudelį ir gėrėjomės panorama.Išties Praha nebereikamo vadinama auksinė Praha.Žavėjomės viskuo : Parako bokštu ir astronominiu Rotušės laikrodžiu,ir Vaclavo aikšte ,tiltais.O kaip pamačiau Vito katedrą, negalėjau atplėšti akių kaip ji man patiko,įspūdingas architektūros šedevras. O turistų minios iš viso pasaulio ,kiekvienas žavėjo savitu stiliumi,šypsenom.Užbėgome paragauti ir čekiško maisto.Patiko jis mums,skanu ir kainos tikrai nesikandžioja.Šiek tiek brangiau nei Lietuvoje.Aišku alus alus vyrui sakė vistiek nėra skaniesnio už lietuviškąjį.O aš ragavau čekiško vyno-sauso balto,jis man labai tiko.

O čekai paliko draugiškų žmonių įspūdį,kai mes metro žiūrinėjomes,kad čia gerai nuvažiavus,iškart priėjo porelė pasiteirauti gal kuo padėti,nupirko bilietus,įsodino į reikiamą metro ir palinkėjo sėkmės.Likome sužavėti,o kai prie viešbučio vieno žmogelio užklausėme kur čia šalia rasti jaukų restoranėlį,jis sako sėskite aš jus nuvešiu
ir parodysiu kaip grįžti.Aišku paslaugų sferoje,tai mes likom ir nesupratę jų,labai skiriasi nuo lietuvių,kurie tikrai dėl kliento padaro viską.O ten atėjo pietų metas ir viskas užsidaro ir visai nesvarbu,kad tuo tarpu eilė laukia žmonių nusipirkti skanėstų.Viskas sako pietų pertrauka.Nustebom.Aš kai esu rūšiuojanti atliekas ,ekologiška ir mylinti gamtą stebėjau ir tvarką,aišku šiukšlių yra primėtyta,bet stovinčių konteinerių mieste rūšiuoti šiukšles tikrai daug.

Naktinė Praha skiriasi kaip diena ir naktis,ji dar žavesnė subtilesnė,o turistų srautas nei ką nemažesnis.Buvo be galo žavu klaidžioti puikiai apšviestose senamiesčio gatvelėse,o ir metro ilgai dirba,tad grįžti į viešbutį lengva ir paprasta.Kas labiausiai sužavėjo Prahoje-pastatai,gėlynai,turistai ir žinoma pati statinių istorija,ją
klausiausiu su didžiuliu susidomėjimu.

Marianske Laznės

Būti Čekijoje,tai būtina nuvykti į Marianske Laznės kurortą ir Karlovy Varus ,be galo žavūs miesteliukai-kurortai .

Marianske Laznės architektūra primena miesto aukso amžių, kuomet daugybė Europos įžymybių ir valdovų vykdavo į Marianske Laznės stiprinti sveikatos gydomųjų šaltinių vandenimis.O vandenėlio,kad prisiragavom ir šilto ir šalto,svrabiausia sveiko,ir į kelionę dar prisipylėme.Dar grojo muzikiniai fontanai,tai gerėjomės paliovos.Matėme ne vienas vestuves pozuojančias kurorto parkuose.Gėlynai,sutvarkyta,nu be galo jauku jauku.

Marianske Lazne

Karlovy Varai

Vėliau pamatėm Karloly Varo kurortą. Šio kurorto pavadintas įkūrėjo Karolio IV garbei, kuris, pasak legendos, aptiko gydomąsias sroves bemedžiodamas.

Miestelis visame pasaulyje garsus dėl karštųjų geizerinių versmių. Čia ir ilsėtis ir gydytis.Na o mes tik apžiūrėti atvykom. Sužavėjo jis mane taip,kad dar tikrai noriu grįžti.Ta siaura gatvelė,įspūdinga architektūra,miestelis įsikūręs slėnyje ir vėlgi vandenukas...sveikas sveikas.vaikšiojom ten ir gėrėjomes,nenorėjau iš ten išvykti,kaip patiko.

Prisimaudėm atvirame terminiame baseine.Buvo begalo smagu . Kelionės veža,pakrauna energijos,kartą paragavęs norisi vėl ir vėl ir vėl ir vėl Ech vėl noriu...

Padėkite mums, sau ir kitiems keliautojams!

Norime suprasti Jūsų kelionių tikslus bei įpročius, kad galėtume parengti ir pateikti Jums kuo aktualesnę ir įdomesnę informaciją keliautojų portale kelioniumanija.lt. Tam prašome atsakyti keletą klausimų.