Kelioniumanija.lt

Smagi kelionė po Vakarų Vokietiją su trupučiu Prancūzijos dvasios.

Pirma stotelė

Heidelbergas- senas ir tuo pačiu modernus miestas su gražiu senamiesčiu, jaukia aplinka ir gausybe studentų, bei dviratininkų, kas daro jį nuolatos šurmuliuojantį.

Nuostabus dvaro sodas, jaukus senamiestis.

Senas gražus Vokietijos vyndarių miestelis...dienos pabaigai pilnai užteko trumpo pažintinio mini vyno kelio :)

Pirma stotelė

pirmiausiai mums aprodė Sea life, ne per didelis jūrų muziejus, bet įdomus, miestelis- bažnyčios, bažnyčios, bažnyčios...su Romos imperijos palikimu...dar viskuom nepasidomėjau...

tikslas buvo Zoo sodas,kuriame praktiškai nebuvo "nematomų gyvūnų", nes juos galima stebėti tiek lauke, tiek "miegamuosiuose", asmeniškai labiausiai patiko stepių-naktinių gyvūnų paviljonas. Rekomendavo dangoraižį "Main tower", 56 aukštai pakilimas (17 EU šeimyninis bilietas) , bei trumpas pasivaikščiojimas apylinkėse...
patarimas turėti smulkių parkingui, kad nereiktų ieškoti kur išsikeisti, zoo parkingas aplink, palei tvorą ir 20 min. 50 ct.. 4 val. daug maž užtenka.

Penkta stotelė

Pirma stotelė

senas, gražus, labai jaukus miestelis, su Romėniškąja praeitimi...

nuostabus senamiestis su kanalais, rekomenduočiau pasiplaukiojimą...

Vyno kelią pradėjom nuo Elzaso globėjos šv. Odilijos vienuolyno.

Pirma stotelė

vyno kelyje daug miestelių, tačiau ne visuose stojom, stengėmės pasigrožėti per langus, nes vaikams tokio įspūdžio nepaliko kaip mums...

kadangi gyvenom Heidelberge- vyno kelio nebetesėm ir jį baigėm šiame miestelyje...

šioje kelionėje užteko laiko tik vienam maršrutui Švarcvalde, bet manau jis gražiausias- prie krioklio....

Pirma stotelė

kadangi ankstesnėje kelionėje po Čekiją nespėjome aplankyti šios vietos Vokietijoje, todėl grįždami į LT- įtraukėm į maršrutą...ir nepasigailėjome :)

nakvynei link namų pasirinkome Giorlicą- Vokietijos pusėje, o jo pavadinimas Lenkijos pusėje-Zgorzelec, nakvynės namai prie centrinio parko dvigubai pigiau, nei Vokietijos pusėje, toks ir pasirinkimas, o pasivaikščioti buvo įdomu abiejose miesto dalyse...

Paskutinė stotelė

pakeliui namo- tiesiog reik išnaudoti ilgą kelią per Lenkiją ir bent truputį pažinti...viena lankomiausių PL pilių, plačiai išsidėsčiusi ežero vingyje. Męs atvykome per anksti, o pilyje keletas viešbučių, tai už parkingą ir pasivaikščiojimą užteko apsauginiui 10 Zl. atiduoti į "kišenių".

Antra stotelė

Padėkite mums, sau ir kitiems keliautojams!

Norime suprasti Jūsų kelionių tikslus bei įpročius, kad galėtume parengti ir pateikti Jums kuo aktualesnę ir įdomesnę informaciją keliautojų portale kelioniumanija.lt. Tam prašome atsakyti keletą klausimų.