Kelioniumanija.lt

Viskas prasidėjo nuo to, kai kažkas į vieną konferenciją įmetė skelbimą apie eurolines akciją tą naktį parduoti bilietus į Rygą ir atgal tik po 10Lt. Taigi pusę tos nakties ir nemiegojom – tarėmės, ieškojom draugų ir užsakinėjom bilietus :) Nupirkau berods 8 bilietus, bet prieš pat išvyką pasilikom 5kiese. Taip nutiko, nes datą išsirinkom nei šiokią, nei tokią – 2009 liepos 3-6 dienas (tomis dienom vyko Tūkstantmečio dainų šventė, bet prieš pusmetį apie tai nepagalvojom).

Ryga

Taigi tie(tiksliau tos), kurios iškeitė dainų šventę į Latvijos grožybes, liepos 3 ankstų rytą susėdo į naujutėlį lux express autobusiuką :) Juo sėkmingai nukeliavom Rygon, kur susitikom su host'ais(gerais žmonėmis iš hospitality.org ar couchsurfing.com puslapių, kurie priimė mus nakvoti Rygoje). Po to aplankėm Rygos zooparką, senamiestį, sugebėjom pasiklyst pakeliui pas host'ą, bet užtat turėjom galimybę pralavinti rusų kalbops žinias ("gde troleybus nomer bocem?") :)

Cesis

Kitą rytą keliavom į Cesį - miestelį prie Gaujos upės. Iki jo važiavom autobusu(iki Cesio važiuoja ir traukinukas, bet būtų reikėję laabai anksti keltis). Pasivaikščioję po miestelį(smagūs pilies griuvėsiai) žygiavom link upės, šalia kurios buvo baidarių/valčių nuomos punktas. Buvom nusprendę paplaukti Gauja - jos krantai labai gražūs, uolėti, o pati upė - labiausiai vandens turistų lankoma Latvijos upė(na čia gal labiau minusas nei pliusas). Plaukia ja ir baidarėm, ir plaustais ir... guminėm valtim :D Kurią mes ir išsinuomavom.. Tiesa taip įvyko daugiausiai dėl mūsų prastų rusų kalbos žinių (o nuomininkų - anglų) ir kurį laiką panikavom kaip mes (5 mergikės + daaug daiktų) tilpsim į tą valtį, bet kai sutilpom (ir paplaukėm ja) pamatėm tos valties privalumus - kol keturios irkluoja, viena gali gulinėt(arba tepti kitom sumuštinius), su valtimi niekaip neišsiversi ir šiaip tokia atsipalaidavimo kelionė gavos. Gaujos krantai labai žavūs, ypač upeliukai, kurie atiteka tarp uolų išgrauždami jose mini tarpekliukus(na bet šitiems grožiams reikia įžvalgios akies :D ). Vanduo nelabai sraunus, o ir pati upė gana plati. Plaukia daug rusų su plaustais :) Žvejoja daug prancūzų žvejų(Joanai sušukus "Bonjour!" visi atsiliepdavo).

Vakarėjant ėmėm ieškot, kur sustot nakvynei. Stovyklaviečių įrengta nemažai, tačiau visur buvo daug žmonių, tai mes vis plaukėme tolyn besiirstydamos skersai išilgai Gauja, ieškodamos geresnės vietos. Irstėmės irstėmės ir nuplaukėm gerokai toliau negu mūsų dienos maršrutas. Galiausiai apsistojom stovyklavietėj, kurioj be mūsų buvo dar 3-4 irkluotojų kompanijos. Išsivirėm košytės, užvalgėm dešrytės ir ėjom saldaus miegučio. Rytą plaukėm iki Siguldos, kur atidavėm valtį, apžiūrėjom pilį ir greitai greitai ėjom į traukinį (norėjom spėti 20,00 prie ambasados Rygoje giedoti himną tūkstantmečio proga). Į traukinį spėjom, bet atvykę į Rygą neįsivaizdavom, kur eiti toliau, taigi nuėjom į supermarkete esantį tele2 saloną :D Ten vaikinukas mums labai padėjo - surado internete info kur yra ambasada ir šiaip suprato lietuviškai ir dėl mūsų neteko 2 klientų. Davėm jam šokolado ir bėgom į tramvajų, ten mums kitas vaikinukas pasakė, kad turbūt nelabai spėsim su tramvajum ir patarė geriau bėgt :D Bėgom bėgom pamatėm taksą ir pagalvojom, kad tiek jau to, paaukosim 5 latus, bet laiku būsim. Ir buvom. Bet bėdutė, kad nieko daugiau be mūsų nebuvo.. Taigi pagiedojom himną 5kiese :)
Po to pavalgėm vakarienę parkely, susiradom draugų, grįžom miestan ir keliavom pas host'ę.
Kitą dieną dar gal kiek pasibastėm ir važiavom namučio.

Taigi prisiminimai jau priblėsę, bet svarbu, kad pamenu, jog buvo smagu :)

Padėkite mums, sau ir kitiems keliautojams!

Norime suprasti Jūsų kelionių tikslus bei įpročius, kad galėtume parengti ir pateikti Jums kuo aktualesnę ir įdomesnę informaciją keliautojų portale kelioniumanija.lt. Tam prašome atsakyti keletą klausimų.