Kelioniumanija.lt

Mano pirmoji kelionė,kroviausi daiktus su džiaugsmu,šiaip ne taip sulaukiau tos dienos kai pakilo lėktuvas.

Pirmoji kelione

Skrydis buvo ilgas,bet įspūdingas. Lėktuvas nusileido alanijoje išlipau iš lėktuvo ir mus užplūdo didžiule karščio banga.Mus palydėjo iki autobusiuko kai pasitiko simpatiškas įdegęs vaikinas kuris padėjo mūsų lagaminus įdėti į bagažine, teko sedėti laukt kol visi susirinko po kiek laiko autobusiukas pajudėjo.Kol važiavom grožėjausi pasakišku Turkijos vaizdu.

Po 2 valandų važiavimo atsidūrėm viešbuti.Jis buvo ne didelis bet jaukus nuostabiausia buvo tai ,kad jūra nuo viešbučio skyrė tik gatve.Kita ryta bėgom prie jūros,vanduo buvo šiltas net nesinorėjo išlipti iš vandens.Po jūros būdamos išalkom tai nuėjom į viešbučio restoraną pavalgyti,maistas buvo nuostabus kaip ir personalas susiradom daug draugu iš personalo.

Net ta pati vakarą ėjom apžiūrėti nuostabios Turkijos toli neteko eit ,Turkijos centras buvo vos 10 min nuo musu viešbučio,Kita diena važiavom į Turkijos pili į ja lipom 2 valandas,bet vertėjo,vaizdas buvo nuostabus matėsi visa Turkija,ir visas Turkijos vandenynas.Ten prabuvom ilgokai, grįžom į viešbuti prisipirkusios pilna niekučių.Kita diena buvo dar daugiau įspūdžiu,nes lauke naktinis safaris.8 val vakaro lauke džipas prie viešbučio,kai įlipom vairuotojas paleido garsiausiai muzika ir beliko tik atsipalaiduoti įsikibti į rankena ir grožėtis Turkijos kalnais.Tada mus nuvežė į Turkijos pili ten mums pasakojo apie Turkijos istorija,ilgai neteko laukt kol sutems ir įsižiebs nuostabiojiTurkija.

Veliau mus nuvežė i restoraną kuris buvo ant didelio kalno.Išsirinkom geriausias vietas prie lango pro kuri matėsi švięčenti Turkija,buvo tamsu todėl Turkija atrodė nuostabiai kaip iš paveiksliuko negalėjom atsigrožėti.Kai pavalgėm važiavom i kalnus pro mandarinu ir citrinu medžius visas kelias kvepeo madarinais taip ir viliojo paragauti.Važinėjom po kalnus apie 2 valandas tada mus nuvežė ant kalno esančia kavine kur mum pateikė turkiško kaljano kuri visi draugiškai rukėm.Gryžus į viešbuti miegojom neilgai nes 4 ryto musu atvažiavo autobusas su musu kelione i pamukale.

Šiaip ne taip atsikėlėm ir įsėdom i autobusą. Buvo dar viena proga pamatyti Turkijos vaizdu.Kelione truko 4 ar 5 valandas.Atkeliave į pamukale skubėjom persirengti ir šokti i baseina.Vanduo buvo toks šiltas kaip "arbata". Veliau ejo apžiurėti daugiau ,buvo pilna druskų kalnu.Turkijoje buvo sakoma jei išsimaudysi Kleopatros ežere atjaunėsi.Mes ten prabuvom 3 valandas ir tai praėjo kaip kelios minutės.

Gryžom i viešbuti vėlai vakare.Kitas dienas buvom prie jūros deginomės ir puikiai leidom laiką.Gryžom i Lietuvą įdegusios,su gerom nuotaikom ir pilna įspūdžiu.

Padėkite mums, sau ir kitiems keliautojams!

Norime suprasti Jūsų kelionių tikslus bei įpročius, kad galėtume parengti ir pateikti Jums kuo aktualesnę ir įdomesnę informaciją keliautojų portale kelioniumanija.lt. Tam prašome atsakyti keletą klausimų.