Kelioniumanija.lt

Aplankytos šalys: Lenkija, Čekija, Austrija, Italija, Monakas, Prancūzija, Šveicarija, Vokietija

Nuvažiuota km – apie 6000 km

Pirmas sustojimas Brno

Išvažiavome 20 dienos vakare ir nesustodami lėkėme per Lenkiją. Pirmas sustojimas buvo Čekijoje, Brno miestelyje. 21 dieną jau po pietų apsistojome Brno motelyje ir išvykome pasižvalgyti po miestelį.

Viena

22 dieną ryte išvykome į Austriją. Žinoma neaplenkėme dailiosios Vienos. Pasivaikščiojome pagrindinėmis gatvėmis ir parkais. Vakare susiradome kempingą Austrijoje ir jame apsistojome. Nakvynės vietą radome paklausę pakeliui buvusioje degalinėje.

Verona

23 dieną išvykome iš Austrijos kempingo ir pasiekėme Italiją. Užsukome į Veroną. Pasivaikščiojome po labai jaukų miestą. Restorane suvalgėme tikros itališkos picos. Kadangi artėjo vakaras, pradėjome ieškoti kempingo. Apsistojome prie ežero įkurtame kempinge. Nusipirkome vyno ir labai ramų, jaukų vakarą praleidome sėdėdami pakrantėje ir gurkšnodami vietinį vyną.

Milanas

24 dieną ryte išvykome į Milaną. Stabtelėjome mieste ir truputi pasivaikščiojome. Tada kelionės tikslu tapo Viduržemio jūra. Važiuojant pakrante po truputi artėjo vakaras, tad nusekėme rodykles, kurios vedė į kempingą. Vis kilome ir kilome į kalnus ir pasirodo kempingas buvo visai kalnų viršūnėje. Apsistoję dar turėjome iki sutemos laiko, tad nusileidome atgal prie jūros. Visą vakarą mėgavomės šilta jūra ir maloniu oru.

Sanremas, Monakas ir Nica

25 dieną ryte toliau vykome pakrante ir pasiekėme Italijos miestą Sanremą. Šiame mieste nelipome, bet apvažiavome automobiliu, pasidairėme po pagrindines gatves ir patraukėme į Monaką. Monakas tikrai sužavėjo prabanga, kuri labiausiai išryškėja automobiliuose. Čia vairuojamos pačios prabangiausios ir brangiausios mašinos. Iš Monako vykome į Prancūzijos miestą Nicą. Vaikščiodami po Nicą patekome į jaukų turgų kiemuose. Vakare apsistojome kempinge prie Viduržemio jūros. Kempingas buvo ramioje ir jaukioje vietoje, labai netoli jūros. Jame buvo įrengta kavinė, picerija, stalo teniso stalas. Nusprendėme čia pasilikti ilgiau ir pailsėti vienoje vietoje.

26 diena buvo skirta ilsėjimuisi. Pasivaikščiojome po kempingo apylinkes, o likusią dienos dalį praleidome prie jūros.

Šveicarija

27 dieną išvykome iš kempingo ir važiavome toliau. Kitas miestas buvo Marselis, o po pietų jau pasiekėme Šveicariją. Užsukome į Ženevą ir vakare apsistojome kempinge prie ežero.

28 dieną toliau važiavome po Šveicariją. Vis žavėjo kalnai, vynuogynai ir jaukūs miesteliai. Pagaliau pasiekėme Interlaken miestą, kuris yra tarp dviejų ežerų ir apsuptas kalnų. Apsistojome kempinge, kurį supo kalnai ir maudytis ėjome į gana šaltą kalnų upių maitinamą ežerą.

29 dieną norėjome pasidairyti po kalnus. Kempinge radome daug informacijos apie organizuojamus pasivažinėjimus traukinuku, bet nusprendėme vykti savo automobiliu. Nuvykome prie Grunvald viršūnės ir išėjome į žygį. Visą dieną kopėme į kalną. Lipimo takai pažymėti ant akmenų, tad nebuvo baisu. Pagaliau net pasiekėme sniegą ir dar aukščiau kopti jau pasidarė baisu, nes neturėjome specialių batų ar įrangos, nors pažymėtas takelis vedė dar ir dar aukščiau. Vakare grįžę į kempingą po pasivaikščiojimo buvome labai pavargę bet pilni nuostabių įspūdžių.

30 dieną išvykome iš Šveicarijos į Vokietiją. Vokietijoje važiuodami vis dairėmės kempingo. Apsistojome kempinge prie ežero.

31 dieną jau vykome tiesiai link Lietuvos.

Padėkite mums, sau ir kitiems keliautojams!

Norime suprasti Jūsų kelionių tikslus bei įpročius, kad galėtume parengti ir pateikti Jums kuo aktualesnę ir įdomesnę informaciją keliautojų portale kelioniumanija.lt. Tam prašome atsakyti keletą klausimų.