Kelioniumanija.lt

Šiais metais slidinėjimui pasirinkta buvo Italija. Mūsų 13 žmonių grupė pasirinkome kelionę lėktuvu laiko taupymo sumetimais.

Žiemos malonumai

Nuskridome į Milano Bergamo oro uostą, o iš ten išsinuomavę 3 automobilius patraukėme link Bolzano regiono. Atvykome naktį į nedidelį jaukų viešbutuką Haus Tirol. Kitą dieną pradėjome savo slidinėjimo maratoną, kuriam skirtos buvo 4 dienos.

Val Gardenos kurorte trasų pasirinkimas iš ties didelis. Visų net nepavyko pabandyti per tas 4 dienas. Tačiau dolomitinių alpių vaizdai tikrai paliko didelį ispūdį. Dauguma trasų yra tikrai plačios ir tinka net pradedantiems, nors didžioji dauguma jų pažymėtos kaip raudonos. Rekomenduoju išbandyti ir Selarondos didijį ratą, kuris atrodo yra 50 km ilgio.

Val Gardenos regione yra keli miesteliai. Mums pabūvoti teko Ortisei ir Santa Kristinoje. Pradedantiems slidinėti puikiausiai tinka Alpe di Siusi.

Bendrai apie Val Gardena galiu pasakyti, kad trasos ir keltuvai gerai prižiūrimi. Mūsų 4 dienos iš ties praėjo neblogai, be traumų nebuvo apseita, bet visa laimė, kad jos nebuvo labai rimtos. 90% Slidininkų ir snieglentininkų Val Gardenoje slidinėja su šalmais ir jų nuoma tikrai nėra labai brangi.

Paslidinėję ir pasimėgavę alpių peizažais paskutinę 5 dieną nusprendėme aplankyti Milaną, Laiko tam nebuvo labai daug, tačiau užteko pamatyti garsiają Milano katedrą ir pavaikščioti po garsųjį prabangiųjų parduotuvių pasažą. Nepaisant nesklandumų ir kelių patirtų traumų visa kelionė praėjo puikiai.

Milanas

Patarimai: automobilių nuoma

Nuomajantis automobilį rekomenduoju būti labai atidiems, mums išnuomojo visus automobilius su vasarinėmis padangomis. Kai paklausėme ar turi su žieminėmis italai tik palinkčiojo pečiais. Na bet mum pasisekė su orais, nes beveik visas dienas švietė saulė ir nesnigo, todėl saugiai pavyko pasiekti visus taškus.

Padėkite mums, sau ir kitiems keliautojams!

Norime suprasti Jūsų kelionių tikslus bei įpročius, kad galėtume parengti ir pateikti Jums kuo aktualesnę ir įdomesnę informaciją keliautojų portale kelioniumanija.lt. Tam prašome atsakyti keletą klausimų.