Ispanija
Alicante

Atnaujinta: 2012-12-28
Taip jau gerai atsitiko, kad šių metų birželio pradžioje atsitiktinai su vyru atsidūrėme Ispanijos kurorte Alicante. Bilietus pigiai, porą savaičių prieš skrydį, nusipirkome keliaudami po Lenkiją. Skrydis iš Poznanės į Alicante, dviem asmenims kainavo viso labo 160 Lt.
Alikantė, Ispanija

Alicante

Surizikavome ir skridome neužsisakę anksčiau hostelio, ir suradome daug pigesnį nei buvo pateikti Internete, vos už 30 EUR dviem. Labai padorų, miesto centre, vos kilometras nuo jūros.

Trys dienos tinginystės, saulės, palmių, skanių Ispaniškų patiekalų, alaus, vyno bei tapas.

Alicante labiausiai patiko dėl Europos ir kitų turistų stokos. Mes buvome ne per patį sezoną, nors oro temp. dieną buvo virš 30 laispnių, o vandens virš 25. Turbūt dėl tos pačios priežasties, kuri ir mums patiko, šis miestas labai pamėgtas pačių Ispanų, karts nuo karto galima sutikti Italų. Nuostabu nuvažiavus svetur, girdėti vien Ispaniškas šnekas, jų pokalbius, matyti elgseną, būdą bei jausti kultūrą.

Alicante miestas Kauno dydžio, juosiantis aukštą kalną su tvirtove viršuje, pavadinimu Santa Barbara. Tikrai strategiškoje vietoje įsikūręs miestas nuo pat senovės, dar V a. prieš Kr.g. Ir nors mieste nėra likusios senovės dvasios, bet tvirtovė išduoda, kad miestas yra labai labai senas. Tik tais senais laikais statydavo tokias pilis, kad matytusi pusė Viduržiemio jūros.

Nuostabus parkas pakeliui į pilį, kuriame vietiniai sportuoja jogą, skaito knygas, intensyviai bėgioja ir vedžioja šunis.

Su savimi patariu pasiimti vyno bei užkandos ir palydėti saulę, kuri leidžiasi priešingoje pusėje už kalnų. Mieste galima aplankyti keletą bažnyčių, istorinių pastatų. Senamiestis labai mažas ir jaukus. Kelios gatvės skirtos vien restoranams, kur dieną-naktį galima nuostabiai skaniai pavalgyti.

Vakare visur veikia Tapateria's, diskotekos. Kainos tikrai nesikandžioja, daug kur nemokamas įėjimas. Miestas labai gyvas, nes nuolat vyksta kažkokie renginiai, įvykiai. Vien per tą savaitgalį matėme teatralizuotus du streikus (Įspūdinga, kaip žmonės moka išreikšti nepasitenkinimą valdžia.), bažnytinę šventę, vestuves, gatvės koncertus. Netyčia vieną vakarą patekome į Alicante kino festivalio atidarymą, gaila nelabai daug supratome, tad pabėgome iš renginio aknsčiau. Beja jis prasidėjo tik 10 val. vakaro. Juk Ispanijoje niekas nemiega...

Vieną dieną, nepakęsdami karščio, sėdome į moderniausią tramvajų su kondicionieriumi ir palei jūra važiavome į Paradise pliažą, už 40 km, labiau laikinį, ramų, mažiuką. Žmonių tik keletą, dvi kavinukės su šiaudiniais stogais ir visiškas reliaksas. Groja muzikytė, ale reagge, juodaodė barmenė pilsto alutį, deginiesi, žaidi pliažo žaidimus (už kelis EUR galima nusipirkti parduotuvei). Tik kad akmenuotas krantas neleido normaliai pasimaudyti.

Užtad miesto pliažas labai sutvarkytas, smieluotas, jaukus, bet pilnut pilnutėlis.

Pasivaikščiuojimams: prabangus portas su įspūdingomis jachtomis, kavinėmis, senamiesčio gatvelės, pagrindinė alieja.

Jaučiasi, kad miestas turtingas, visas sutvarkytas.

Ispanijoje buvau beveik visur, ir drąsiai galiu teigti, kad man šis miestas patiko net labiau už Barseloną, vien todėl, kad jaučiuosi ten tikrai Ispanijoje!. Beveik nerasta turistų, žmonės labai svetingi, įdomūs, tikri. Nuostabus poilsis Atrastame kurorte, kuriame, tikiuosi, dar teks lankytis.